Ngr dagar sen sist

Jobbat i två dagar... huva, det var jobbigt. Deckat när jag kommit hem, ärligt så trodde jag inte jag skulle bli så trött eftersom jag är ledig de andra dagarna men men.
I onsdags träffade jag iaf världens sötaste lilla Gustaf :) En sån liten plutt, åh vad jag längtar tills min lilla plutt kommer. Men de växer ju så fort.!!! Kul att träffa Alex igen, hade ju inte sett henne på ett tag.


Igårkväll var jag och min kära Amelie ute på våran traditionella födelsedagsmiddag. Vi gick till Charlies.. eller ja gick och gick, vi åkte bil de kanske 300 meterna ha ha. Väldigt mysigt hade vi iaf. Åt en toast med honungsgratinerad chevreost och valnötter till förrätt, åh den var riktigt god! Till varmrätt åt vi oxfilé och hasselbackspotatis. Vi bestälde först in ungsbakade rotfrukter med chevreost, men vad de hade gjort med dem kan man undra. De var hackade i småbitar och var näst intill brända, tydligen hade den gravida kvinnan ngr bord bort sagt att man inte skulle äta chevreost när man var gravid och att man i såfall skulle gratinera den ordentligt och då hade servitrisen bett kocken göra de med våran också. Så visst, tanken var ju god men resultatet blev ju mindre lyckat. Det var ju en stor besvikelse för det var de som jag bla. hade sett fram emot. Annars var maten jätte god. Men för första gången skippade vi efterrätten, vi var ganska mätta ändå.

Vi kom faktiskt fram till en hel del smarta saker under kvällen ,men jag kommer inte på ngt just nu... snacka om dåligt minne och då drack vi ändå alkoholfritt vin till maten :) Förstå hur det ska bli nästa gång med alkohol ha ha.
Världens goaste som hon är hade hon köpt en orkide åt mig :) Vi brukar ju annars inte köpa presenter åt varandra utan går ut och äter istället.



Tack min kära vän för en mysig kväll!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv kära du, verkligen supertrevligt!! KRAM

2009-09-05 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback