Baby shopping :D

Jobbat idag! Fm gick bra men em var jobbig. Ibland känns det som man saknar lite förståelse hos vissa, men för en del kan jag förstå det, jag tänker inte säga mer om den saken utan jag håller mina taggar för mig själv!!! :)

 

Efter jobbet åkte vi och hämtade den nya barnvagnen :D och en massa annat roligt. Nu är det bara att vänta på att bebisen kommer så vi får ut och åka med den :) Vill inte börja använda den än UT I FALL. Jag vill inte tänka så men samtidigt så vill jag inte ta saker för givna. Vagnen är jätte fin, den är helsvart så jag kan matcha med babyfilt mm sen när bebisen kommer. Sen köpte vi ett babygym och en speldosa, eller vad man ska kalla det, som man sätter på spjälsängen. Åh h*n kommer få det så fint :) Längtar såå tills den kommer.

 

 

 

 

Hämtade dessutom babyboxarna som man får när man är gravid. Men tydligen var det bara en per hushåll och inte en per barn och hushåll. Men tjejen i affären var snäll och sa att om jag tog en när jag gick ut så skulle hon inte se ngt :) Så då fick jag ju en iaf. Bara att hoppas att det inte är likadant i den andra affären, för på lappen som jag fyllde i stod det att om man hämtade fler än en så skickar de hem en faktura på 500 kr som ska motsvara värdet i boxen. Men de borde ha sagt ngt om det för jag sa ju att jag hämtat en likadan till Joshua innan. Annrs får vi väl åka tillbaka med den för 500 är det inte värt.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Vagnen är jättefin!

kram

2009-09-10 @ 23:09:16
Postat av: Alex

skulle bara säga hej gumman =)

2009-09-11 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback