Måndag

Så har även denna dag gått. Var på tillväxt usg idag eftersom min kurva hade sjunkit. Men allt såg bra ut. Hon uppskattade att bebisen väger ca 2748g... ca, jag tycker det var ett ganska exakt mått, men hon sa att det är inte exakt men det låter lite roligt med ca iaf :) Så om den kommer som beräknat kommer den väga omkring 3400g och ja, det känns ganska lagom. Men som sagt, troligtvis kommer jag gå över ngr dagar så den hinner växa till sig lite mer.

Hon tog ngr kort som vi fick köpa, ett när den suger på tummen och en lite mer på ansiktet. Det fanns en annan bild också som hon och A tyckte var bra men den såg inte jag på, kände mig som Rachel i Vänner när hon inte såg bebisen på deras usg ha ha. Men barnmorskan sa flera gånger att det gör inget, lite tröstande faktiskt. Man känner sig ju lite dum, men men, det fanns ju fler som tur var :)

 

Var duktig och promenerade till sjukhuset och hem igen :) Hade Nina och lille Melvin med som sällskap. A mötte upp oss där så han kunde vara med. Sen var jag ganska trött faktiskt.

Fikade med As syster S, men jag ska nog inte dricka kaffe för fy vad jag mådde illa sen på em. Ska nog fortsätta hålla mig till te, iaf tills bebisen är ute.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ärligt nu då! Frågade/kollade ni kön? :-)

2009-09-14 @ 23:08:42
Postat av: Jag

Nej, jag vill ju inte veta!!!! Säger osm till A, ni får stå ut i två veckor till :)Kram

2009-09-14 @ 23:11:40
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Syrran

Det har du sagt förut med, men hittills har du inte kunnat hålla dig! :-D Kram

2009-09-15 @ 22:03:26
Postat av: Jag

Ha ha, nä det är ju sant :)

2009-09-16 @ 08:42:21
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback