Del 1

Så var denna underbara helg över. Börjar med fredagen. Det tog mig ngr timmar att skriva färdigt talet, som jag trodde jag hade klart i huvudet men det tog längre tid att skriva ner det än jag trott ha ha. Klockan 17.00 samlades vi intill färgagården. Grabbarna hade satt upp ett stort partytält och det var ju tur eftersom det kom en regnskätt, men annars var det fint. Kul att få träffa de flesta innan den stora dagen. Vi skålade och drack champagne och åt tryfflar och jordgubbar. De som ville fick ha med sig en picnic korg och det hade de flesta.

 

 

 

"Pappa, kan jag få schlumpen?"


Efter picnicen gick bruden och tärnorna till Manesa och åt. Det blev lite senare än tänkt... Men gott och trevligt var det. Fick ett hårstrå i maten så de bjöd på ett glas cava var till mig och syrran så det var ju schysst!

 

 

Kom i säng vid två tiden vilket var ca tre timmare senare än tänkt men men... Sen satte vi klockan på 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback