London dag 5

Så hade sista dagen kommit :( vaknade kl 11 efter att ha sovit i två timmar. Fick lite halvt panik när jag skulle försöka packa väskan!!! Den var FULL, fick plats med ngr småsaker i Amelies väska och alla kläder jag kunde få på mig tog jag på mig, dvs ett linne två tröjor och en kofta och kavajen över armen. Och självklart var det den varmaste och finaste dagen idag... Promenerade en bit genom Hyde park med väskorna innan vi tog bussen sista biten till oxford street.

 

 

 

Lite sista minuten shopping och sen var det bara att ta tåget till flygplatsen. Kunde inte fatta att det redan var dags att åka hem, så länge som vi har väntat på den här resan!! Funderade på att "missa flyget" men eftersom ingen av oss hade så mycket pengar kvar så var det inget direkt alternativ ha ha. Var lite nervösa för övervikt så vi tog ju som sagt på oss allt vi kunde och stoppade fickorna fulla. Min resehandbok stack jag ner i byxlinningen i ryggen, den syntes ju inte under alla tröjor ha ha. Men vi behövde inte väga väskorna så det kändes som mycket jobb för ingenting men å andra sidan är jag inte så säker på att jag hade hålt måttet ändå så vi var ju tacksamma iaf :) Fick springa till gaten, och det var en bit, men vi hann.

 

 

Tittade ut på molnen på vägen hem, försökte sova men det gick inte. Kom till slut hem till ett grått och lite regnit Sverige :( Men när jag kom hem hade A städat och lagat mat så det kändes ganska bra att komma hem iaf :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback