Lovely London

ÅÅhhh, jag är kär!!! Denna underbara stad! Ville verkligen inte åka hem samtidigt som jag så klart saknade de där hemma. Vi har haft ett par fantastiska dagar och sprungit runt och haft oss men ändå känns det som man inte ens hunnit med hälften av vad jag ville se. Visst, vi hann med det vi hade planerat men det fanns ju så mycket mer. Börjar redan planera nästa resa hi hi :) Känns inte alls kul att börja jobba imorgon men även om jag bara har haft två veckors semester så har båda veckorna varit helt underbara.

 

Men det kändes ganska bra ändå att komma hem, för det stod mat på spisen och det var städat och jättefint hemma :) Så nu är det bara att krypa ner och för hoppningsvis kanske drömma lite om resan :) Lägger upp bilder lite senare, vill ha Amelies kort först.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas du och jag kommer dit snart också!

2010-08-11 @ 18:47:59
Postat av: Jag

Ja, det hoppas jag också :)

2010-08-11 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback