Lunch och dop

På Söndagen var det lunch (eller brunch för säkert många av oss :)) i Gubbens trädgård. Då öppnade de nygifta även alla presenter. Vi hade ju sån tur med vädret på lördagen och det höll i sig fram tills alla hade ätit färdigt på söndagen men när det var dags för presentöppningen så kom regnet.

 

 

 

Jag kan nu gladeligen berätta att jag fått den stora äran att vara Gudmor åt den den lille söta parveln :)

 

Max Neo Maestro

 

 

Småtjejerna tröttnade på att sitta stilla i bänkarna så de gav sig ut på upptäcksfärd...

 

 

Efteråt var det fika i kyrkans hus.

 

Fina lilla familjen

 

 

Som kanske synes så gick dopet i turkost och dessa små boxar innehöll turkosa jellybeans. Det var en del av pysslet som syrran och jag satt med på torsdagkvällen :)

 

 

Kan säga att tårtan var precis lika smarrig som den var fin!!

 

Och efter det så slutade denna fantastiska helg. Den har verkligen varit underbar rakt igenom och jag hoppas att brudparet är lika nöjda som jag är :)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Oma

Kan det finnas någon som inte var nöjd med denna fantastiska helg? Tycker att man fortfarande går i något slags glädjerus...

2010-08-06 @ 00:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback