Söndag

Idag skulle jag ha träffat Nina och hennes barn och promenerat ut till Maxi men så blev det inte. Det brukar ju bli en runda på ca 12 km och jag var så sugen på att gå ut men det är inte lika kul att gå själv så istället blev det strömmen Jag var jättetrött efter första varvet redan men jag kan ju inte ge upp så fort, jag hade ju bestämt att jag skulle springa mina tre varv och det och runt parken blir 10,3 km. Efter andra varvet funderade jag starkt på att springa hem men kände att jag chansar på ett varv till och orkar jag inte så får jag helt enkelt ge upp och gå resten men när jag hade kommit halvägs sista varvet piggnade jag helt plötsligt till så jag sprang ner till parken och drack vatten och tog sen ett varv till :) så det blev totalt 13,2 km istället! så nu känner jag mig riktigt nöjd :)

Nu blir det en snabb dush och en sväng ner till stan innan de stänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback