Tisdag

Äter chokladbollar med oboy på istället för pärlsocker... gott. Och klockan är alldeles för mycket. Träffade upp Camilla på sten efter jobbet och ho har varit här hela kvällen och snackat skit. Träffade även syrran en stund. Skulle reklamera en klänning som blev jätte ful och noppig efter att ha använt den en gång. Gick först till den affären jag hade köpt den i men hon var ny och visste inte hur man skötte reklamationer så hon hänvisade mig till den andra affären i samma kedja. Men eftersom jag intehade ngt kvitto sa hon att jag kunde gå till banken och få ett utdrag så de kunde se att jag verkligen köpt den där, gick till banken och fick ett utdrag och sen tillbaka till affären. Då skulle de skulle leta upp kvittot i deras dator men de hittade inget... så klart de inte gjorde, det var ju i den andra affären jag hade köpt den... oups :) gick tillbaka dit men eftersom hon fortfarande inte kunnde hjälpa mig så skulle jag komma tillbaka imorgon... suck. Som tur var kan syrran gå dit imorgon och det tackar jag för. Hinner inte dit när jag slutat och innan butikschefen går hem.

 

Bara en boll till innan jag går och lägger mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback