Julstök

Igår var Joshua och jag och köpte julgran. Men jisses vad utplockat det var. Hittade dock en ganska fin gran men jag hade velat ha en lite högre nu när vi har lite högre i tak men men.

Idag pyntar Joshua och jag. Phoebe sover och de stora grabbarna målar så det är Joshua och jag som går här och myser och pysslar. Han är jätteduktig och hjälper till. Men helt plötsligt så har han tagit av en liten tomte alla kläder inklusive skägget... jag frågar varför han hade gjort så. Tomten var trött och ville sova fick jag till svar... sötnosen! Ja tomten kanske behöver vila upp sig lite innan julafton :)


Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Haha, ja han är ju bara för härlig, den lilla godingen!

2010-12-20 @ 00:25:00
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback