Stockholm

Är just nu i vår fina huvudstad. Kom upp vid lunchtid utan värre förseningar :) Mötte upp min bror som var snäll och bjöd sin fattiga lillasyster på lunch :) mysigt! Sen åkte jag tillbaka tll centrum där jag mötte upp Janni och vi åkte hem till henne för att göra oss iordning för kvällens event.
Ikväll var Sofi Fahrman i Stockholm på sin bokturne' på Berns. Så när vi kom dit läste hon lite olika stycken ur boken och Corinne från Corinne & Friends var där och pratade om lite frisyrer och hårtips och en make up artist från YSL var också där. Och så klart signering av boken. Hann precis läsa ut den första boken på tåget på vägen hit :)





efter berns fick vi gå till top shop i gallerian för att få varsin godiebag och för kvällsshopping, men vi hittade inget specielt. Däremot började vi bli lite hungriga så det blev ett stop på Mc Donalds innan vi åkte hem. Men vi hade så trevligt att vi satt i flera timmar ha ha.

Mat och kaffe... och sen en glass... och sen varm choklad...



Godiebagen



en fleecefilt, skärp och tygpåse trån top shop, hårspray från Redken, mascara och läppstift från YSL, godis och hur mpnga Vitamine well som helst :)

Min signerade bok :)




Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

AHA! Fattade egentligen aldrig vad det var du skulle på...

2010-12-02 @ 20:43:08
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback