Klänningar

Igår när jag kom hem från jobbet sparkade jag mig själv i arslet och stack ut på en spring tur. Det blev 7 km men jag ville inte vara ute för sent. Klockan var nästan 10 när jag kom hem och då satte jag mig på balkongen, tog en kopp te och snackade lite skit med Amelie i telefonen. Kändes bra att ha kommit ut, det blir verkligen alldeles för sällan!!

 

Efter jobbet idag träffade jag syrran och vi var och hämtade min klänning till bröllopet :) Åh, det blir så fint :) Nu hänger den på garderoben och det är alldeles föör långt kvar tills den stora dagen. Nu är det bara klänning till pic nic och middag på fredagen och brunch och dop på söndagen...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Kalasfint blir det! :-) Har du fått iväg Salleman till frissan än då? ;-)

2010-07-21 @ 16:12:12
Postat av: Jag

Japp, mamma tog dit honom idag så jag vet inte hur det blev än... men vad som helst är ju bättre än vad det var he he

2010-07-21 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback