Torsdag

Igår var det sjukt mycket på jobbet så då var jag jätte trött när jag kom hem, idag var det åt andra hållet så jag var så uttråkad och seg så då var jag också jätte trött när jag kom hem... varför kan det inte vara lite lagom :)

 

Tyckte iaf att jag fick lite ork efter en stund så jag gav mig ut på en tur. Det blev milen och det kändes bra, mötte en lite äldre man (gissar på 50 års åldern) fyra gånger på mina två första varv!!... alltså måste han ha sprungit dubbelt så fort som jag... hm, dags att öka tempot lite tror jag ha ha :)

 

Joshua var för söt idag, han har ett myggbett på ryggen som kliar så han kommer och ställer sig med ryggen mot oss och vill att vi ska klia eftersom han inte når själv. Men vi kan ju inte stå och klia honom hela tiden så vad gör man då... ??

 

 

Man tar en gammal hederlig ryggkliare... eller en kratta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback