Torsdag

Haft en riktigt lugn vecka på jobbet och tiden går fort nu! Och det bästa av allt är att det är riktigt roliga grejer som händer framöver!!!!! Om två veckor är det dags för min fina syster att stå brud.... och jag som maid of honor :) Igår var vi och provade klänningarna igen efter de ändringar som skulle göras och de blir jättefina när de är helt klara. Idag har vi sprungit runt på stan och tittat efter underkläder eftersom det är provning för syrran imorgon och då skulle hon helst ha de under så man kan se att det passar. Dessvärre hittade vi inget direkt. Fattar inte varför, jag menar, det är sommar och hur många som helst gifter sig nu och det ända som finns är tråkiga släta T-shirt BHar?? Om det är ngn gång man ska ha snygga underkläder så är det väll till bröllopsnatten!! Ja ja. Det ska bli så spännande att se henne i klänningen imorgon :)

Det blir ju fest i dagarna tre så så det är en del planering och så har jag fått flera ärofyllda uppdrag :) Det ena är ju som maid of honor och resten.... det kommer senare ;p

 

När dessa festligheter är över så bär det ju av till London med min Amelie :) Åh, vad jag längtar! Vi drömmer oss bort lite i förväg om vad vi gör just "nu" :) och enligt planeringen börjar det nog närma sig sängen och så även idag :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det är ju jättekonstigt. Var så besviken när jag kom hem igår. :-( Skit också! Men idag blir det spännande. Och om två veckor så klart! :-D

2010-07-16 @ 09:29:23
Postat av: Oma

Fanns det verlöigen inget på BodyZone? De brukar ju ha mycket fint!

2010-07-16 @ 17:15:07
Postat av: Syrran

Nej det var jättedåligt utbud! :-(

2010-07-17 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback