Jobb

Ja, då var man tillbaka på jobbet och även om det är mycket som är nytt så börjar det kännas som vanligt. Det är faktiskt ganska mycket nytt... ny personal, ny kaffemaskin och kaffenyckel, nya möbler i personalrummet, ett nytt labb, två gamla rum är ombyggda, nya telefonnr, ny hemsida, nya passwords... kan säkert komma på ngt mer om en stund. Men shit vad jag har lagt av mig den här gången... det hade jag inte med Joshua även om jag var trött då eftersom han inte sov om nätterna. Och även om det känns tråkigt att börja jobba lagom till sommaren så känns det bra ändå. Men visst var det skönt förra veckan när man kunde ligga ute och sola och ta långa barnvagnspromenader :)






Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, synd att inte ha en promenadkompis nu i veckorna... fint kort på Phoebe där. Har tagit några likadana på Vera i förra veckans solsken, lade upp dem på fejjan då också. Coolt att vi fick likadan idé! Märks att vi umgås, hihi! Kram

2010-06-09 @ 22:54:26
Postat av: Jag

Ja det är jätte tråkigt! Jag såg dina bilder efter att jag hade tagit på Phoebe ha ha, det är faktiskt lite kul :)

2010-06-11 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback