Midsommar

Firades ute i stugan. Åkte ut på fredagen... dock lite senare än planerat men men. Hälsade på morfar på vägen ut. Kom liite sent ut så innan vi hade fixat med maten vi skulle ha med oss och tagit oss till firar platsen så var dansen kring stången och dragkampen över :( Men pojkarna han fiska i fiskdammen och vi hade våran pic nic och hade det jättemysigt iaf.

 

 

Picnic vid vattnet

 

 

Pojkarna dansar kring stången... (läs jagar varandra)

 

 

Min prinsessa i fina klänningen

 

På lördagen tog vi det lugnt. Jag och barnen var ute och lekte och myste medan de andra sov nästan hela em (!)

 

Idag promenerade vi ner till havet och solade och tog årets premiärdopp. Det var faktiskt riktigt skönt, 19 grader. Hade inget ombyte med så jag fick bada i As badshorts. Men fy vad obekvämt det var att ha massa pösigt tungt tyg kring benen, hur pallar de? Gjorde ngt slags dyk men vågade inte riktigt sträcka ut kroppen med risk för att tappa byxorna på vägen ha ha.

 

 

Har en överdel på även om den knappt syns på bilden :)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hörrödu! Jag sov faktiskt bara någon timme. I övrigt gungade jag en hel del med din son! :-p



Mysigt hade vi iaf!

2010-06-28 @ 13:11:02
Postat av: Oma

Ja, vad härligt! Gläder modershjärtat!

2010-06-29 @ 12:48:56
Postat av: Oma

Ja, vad härligt! Gläder modershjärtat!

2010-06-29 @ 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback