Run run

Usch vad sent det blir ikväll. Phoebe somnade iaf ungefär vid sex imorse, sen sov jag fram till straxt efter 12. Det var skönt men jag hade ändå tänkt lägga mig tidigt ikväll men men. Behöver vara mer utvilad, jag vill ju orka springa mer den här veckan. Sprang ju bara hem en gång och det var i torsdags men jag tog igen det igår, då blev det ca 15.6 km :) Det gick verkligen jättebra, jag hade orkat längre men jag hade inte tid, så då kände jag mig superduktig! :) Men nu måste jag köpa nya skor, hade faktiskt lite ont i knäna idag :s

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, 15,6 km!! Svinbra ju! Duktigt jobbat! :-)

2010-06-14 @ 07:53:51
Postat av: Jag

Tack :) jag kände mig riktigt duktig faktiskt :)

2010-06-14 @ 22:46:50
Postat av: Nina

Det ska du göra!! Och det är jättekul att du berättar här, man blir på så jättebra humör när man bara läser om dina sprinter!

2010-06-15 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback