Simning

I förmiddags var Amelie och jag och simmade. Det kändes jättebra! Simmade först 16 längder = 800m Eftersom vi i strot sett var ensamma i bassängen försökte jag mig på att crawla lite... ha ha, tja, det gick väl sådär. Men jag måste säga att jag är ÄNNU mer imponerad av min son som orkar crawla så bra. Det ser så lätt ut när han gör det, men shit vad jobbigt det var, och det talade jag om för honom när jag kom hem också. Tog en paus på ca 5 minuter och sedan tvingade Amelie mig till 10 längder till... eller 11. Vi blev lite osäkra så vi simmade en längd till för säkerhets skull :) Sen satt vi i bubbelpoolen och kände oss duktiga :) Och Londonsnacket gick ju så klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback