Skit

Idag är jag riktigt sur. Har fått problem med min ena visdomstand och ringsde till tandläkaren för en akut tid. Den enda de hade var kl 3 och då jobbar jag ju fortfarande. Jag sa att jag hade svårt att komma då men jag fick den iaf så fick jag ringa om jag inte kunde. Ringde till barnens tandläkare för att se om de hade en bättre tid. Men när hon såg att ajg redan var bokad så blev hon jättesur. Jag sa att jag hade fått den så länge men hon sa bara nej och la i stort sett på luren i örat på mig!!! J-a f-t käring. Nu tänker ajg byta för barnens del också. Jag har hört att de ska vara bra men när jag var där med Alexander sist var den sköterskan också otrevlig. Jag är ändå van att få lite sånt bemötande eftersom jag är så pass ung mamma för en nioåring, det har jag ju träffat på ända sen han var liten men ändå. Det finns ju gränser. SÅ nu ska jag nog prova att gå privat istället.

....f-a vad ont jag har!!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Håller med dig, vilken kärring! Vi håller också på att leta tandläkare. Inte lätt! Stackare som har ont, hoppas du får det fixat snart.

2010-06-23 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback