Undra...

Ofta känner man faktiskt på sig saker omedvetet. Var på inflyttningsfest hos Kattis och Martin igår och tanken var att vi skulle gå ut efter men inget var direkt planerat utan det berodde på hur alla kände. Personligen tycker jag det är lite sent att gå hemifrån vid kl 1 men det är då många går ut. Men då är det också mycket kö så man kanske kommer in vid halv två två och sen stänger de kl 3. Kände igår att jag hellre gick hem eftersom barnen var hemma och de skulle vakna tidigt på morgonen. Går man ut då är jag hemma kanske vid halv 4 och kommer i säng kl 4... nää. Kom istället i säng vid straxt efter två, och ett par, max 10, min senare vaknar Phoebe. Då tyckte hon det var morgon... och här sitter jag nu i köket och hoppas på att hon ska inse att det fortfarande är natt... iaf för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback