Vuxentid

Ikväll har jag haft en riktigt mysig kväll! Vid sju kom Camilla förbi här och efter lite fram och tillbaka så hamnade vi på Athena. Jag gillar den restaurangen, men så älskar jag ju grekisk mat också :) Deras bifteki är jättegod.



Vi satt faktiskt inne för det var lite kyligt i skuggan, ville annars gärna sitta ute i solen men på de andra ställena var det fullt. Efter maten tog vi en promenad, det var så skönt ute. Sen gick vi upp till mig och satte oss på balkongen och drack te och åt choklad :) Det var så kul att kunna prata ordentligt i lugn och ro! Visst är det kul att ses med barnen men det är svårt att föra ett ordentligt samtal eftersom man ofta blir störd. Men nu fick vi lite tid till det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback