Wohoo

Första veckan på jobbet avklarad.. puh. Nu är det igång som vanligt igen. Sprang hem igår och det gick bra. Var ju trött som ett as men jag kom hem ändå. Det är ju inte så långt egentligen så jag sprang en liten omväg men jag var ju så trött efter jobbet. Tänkte ju först springa till jobbet istället men det är så mycket planering och släpande på grejer fram och tillbaka så jag får nog satsa på hemgången iaf, iaf än så länge.

 

Fick besked om dagisplats till Phoebe igår och hon har fått plats på Joshuas dagis!! :D Jag är sååå glad för det. Jag ringde till hon som har hand om det i måndags men då var det fullt överallt, jag visste ju att det var fullt på Joshuas dagis eftersom det bara är två stycken på hela dagiset som börjar sexårs till hösten och de är från den andra avdelningen och de platserna är redan upptagna, men nu har hon alltså fått en plats på Joshuas avd DESSUTOM. Snacka om tur!!

 

God natt


Kommentarer
Postat av: oma

Jatteskont! men jag VISSTE det! Ni ar alldeles for omtyckta dar for att inte ge er plats.

Grattis!

2010-06-12 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback