Fredag

Suck... ringde tele 2 idag eftersom vi fortfarande inte fått ngt internet och de sa att det skulle ta max 3 veckor nu har det gått typ fem och fortfarande inget. Men det visade sig att de har slarvat bort våra papper så vi får göra om det hela... vad säger man... woohi! Ja ja, det är mest A som börjar få abstinens, jag har ju min dator :) Men det finns nog ngn anledning till att det hände. Men det skulle vara skönt att slippa stå böjd vid fönstret med datorn :)

 

Lunchade med syrran idag och snackade en massa :) Det gör vi om snart!! :)

 

Har föresten fått upp vardagsrumsgardinerna idag, måste bara sy upp dem lite. Dessvärre så var det inte så lätt att få upp dem som jag hade tänkt. Undrar om jag kan sätta upp symaskinen i fönstret och sy dem medan de hänger??? hmm... det borde gå

 

Ringde föresten Nokia idag och frågade om mms inställningarna som aldrig kommer, det visade sig att telefonen inte stödjer mmsfunktionen än!!!!!!!! WTF!!!!!!!!! En idiot var han också. Inne på "mina uppgifter" finns det nämligen ett nr som går till en Mustafa som bor i Stockholm och när jag påpekade det så sa han bara "Men vad skumt, det var det konstigaste jag hört på hela veckan, är du säker på att det inte är ngn som skojar med dig?"... jo för jag känner ju så många Mustafa som bor i Stockholm!!! Daa, pucko!!

Han hade dessutom noll koll. Hänvisade mig till ngt skumt som inte ens finns. Så nu återstår bara frågan, ska jag ha kvar telefonen eller byta. Jag får fundera på det. Jag borde kunna lämna tillbaka den eftersom Mustafa har haft den innan även om ingen vill kännas vid det så har jag ju ändå bevis. Funderar på att ringa killen för att kolla för säkerhets skull. Plus att det stod förut att den hade mmsfunktioner men nu inte har det och det är ingen som vet när det kommer att börja fungera.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback