Frisördags

Hade tid hos frisören på fm. Var i valet och kvalet hur jag skulle göra. Jag bestämde mig ju redan i höstas att när när jag började tappa hår efter graviditeten så kapar jag av det. Men nu har det ju blivit så långt så nu hade jag som vanligt beslutsångest. Tänkte att om jag måste klippa det ganska mycket så kan hon lika gärna klippa det kort, ngn tråkig mellanlängd vill jag inte ha! Men när jag väl satt i stolen hade jag jätte svårt att bestämma mig och stod tålmodigt och höll i saxsen och efter en del fram och tillbaka så kom vi fram till att om jag klipper en del nu och sen kommer tillbaka om ca 8 veckor så tar vi lite mer då. På så sätt så behåller jag längden men får ändå bort det slitna. Och jag ångrar mig inte, det kändes tråkigt att klippa av det nu när jag ändå fått lite längd. Funderar på att klippa av det till hösten... :) .... kanske...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback