He he

Har hittat en granne som jag lånar lite internet av :) Allt är på plats och vi håller på dygnet runt nästan att försöka få rätt sak på rätt plats. Det känns jätte bra :) Lite ångest nyss bara när jag betalade hyran och insåg att jag i stort sätt tömde mitt konto till bara den... det får bli nudlar ett tag framöver :s ja ja, det blir nog bra, behöver ändå bli av med ngr kilon till ha ha :)

 

Måste leta fram kabeln till kameran så jag kan lägga upp lite bilder vartefter :)

 

Helgen har varit jättemysig också. Var ju på High school musical igår med svärmor och svägerskor. Den var jättebra så nu är jag sugen på att se filmerna igen :) det var länge sen sist. Innan musikalen var vi på Athena och åt.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du? Ett par kilon till?! Du måste skämta!!

2010-03-03 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback