Hej igen

Nä usch vad jag har varit lat på sistone men jag har verkligen inte haft ngt att skriva om. Mycket grejer på G men inget jag kan skriva om än så länge :)

Kände mig nedstämd imorse, känner att tiden går alldeles för fort samtidigt som den går alldeles för sakta. Mycket som ska göras och honnas med samtidigt som man vill njuta av stunden. Men det känns alltid värst när jag är stressad och det var jag imorse när vi skulle till dagis. Just nu känner jag bara att jag varken har lust eller ork med det jag behöver göra. Skolan har hamnat på is helt och hållet och snart är det dags för högskoleprovet helst pengarna ska räcka till allt vi behöver och vil köpa. Usch, Phoebe har precis somnat, jag som vill gosa ner mig i soffan och bara mysa med henne och glömma allt annat. Har iaf ringt lite samtal idag så jag har fått lite gjort på min "to do list"

Nä, vad det här blev deprimerande!! Lite kaffe och kanske man kan hitta ngt litet och gott i mammas och pappas skafferi ;)

Kommentarer
Postat av: Oma

Hoppas att du hittade något!

2010-03-24 @ 23:25:58
Postat av: Jag

Japp, det gjorde jag :)

2010-03-26 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback