Ja

Nu känns allt mycket bättre!!! En latte, lite choklad (tack mamma och förlåt för att jag nallade lite ur skafferiet) läst lite bloggar och genast så känns livet lite lättare. Tycker själv det är jättekul att blogga men tyvärr så sviker inspirationen ibland, är ju mest hemma om dagarna nu och pysslar. Men det är så skönt att sitta och läsa andras bloggar, de inspirerar och peppar en när det tar emot.

Jag har faktiskt mycket att vara tacksam för, jag har en underbar familj med världens bästa föräldrar mina älskade barn och A, de bästa syskonen svägerska och svåger, sötaste brorsdotter och gullungen Norpan och hela As familj som även känns som min egen, mina vänner och framför allt Amelie som alltid finns där. Vi bor i ett fint hem som jag trivs kanonbra i... egentligen, vad mer kan jag önska mig. När jag gick till dagis igår så hörde jag fåglarna kvittra och bara det fick mig att le.

Nu ska jag rycka upp mig. Jag har tid att fixa det jag ska göra, jag får ta lite i taget och prioritera. Allt fixar sig, det brukat det ju göra :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kram på dig sötaste syster! Nog har vi mycket att vara tacksamma för! Lätt att glömma bort emellanåt tyvärr...

2010-03-26 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback