Plugg

Prov imorgon!!!!!! Första provet i religionen och första provet på flera år. Har inte haft tid att plugga eftersom jag har haft så mycket med flytten men nästa vecka ska jag skriva högskoleprovet och då vill jag ha det här gjort innan. Dessutom måsta jag lämna in ngt varje månad för att inte bli struken från kursen och det är väl sista veckan nu :s men de verkar inte vara så JÄTTE hårda med det iaf. Men det ska bli skönt att få det gjort. Så idag blir det plugg hela dagen. Och halva igår. Skulle ha gjort mer men mormors syster och hennes man kom och skulle hälsa på morfar och jag skulle hjälpa dem att öppna men jag blev kvar och fikade med dem en stund. De är så mysiga!

 

Tillbaka till böckerna :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaha, var Majken och Bert där, det sa du inget om! :-(



Det kommer gå jättebra på provet, lycka till!

2010-03-31 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback