Vardagsrummet klart

Så här blev det och jag är jättenöjd. Och ÄNTLIGEN har vi ett färdigt vardagsrum, det har alltid varit ngt som man har velat byta ut eller köpa till men det här känns bra. En sak bara, och det är fåtöljen som ska kläs om, än så länge hänger det ett tyg över men det funkar tills dess.

Visst, det är kanske lite kalt men jag är inte mycket för grejer men det är svårt att ha en massa saker framme när man har småbarn!! Så tills de växer upp lite får det vara lite kalt :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Det blev jättefint juh, jag har likadana gardiner fast turkosa i mitt vardagsrum =)

2010-03-26 @ 18:18:32
Postat av: Jag

De är jättefina. Måste få komma och hälsa på snart och se hur ni har det. I veckan kanske?

2010-03-26 @ 23:37:35
Postat av: Alex

Veckan blir jättebra =) Jag har barn rytmik och öppna förskolan måndag och onsdag på förmiddagen om du vill så kan ni ju följa med dit å kan vi ta en fika efter

2010-03-27 @ 21:18:36
Postat av: Pia Tollwé

http://www.skb.org/uploads/file/Sok%20Bostad/Bofakta_glottran.pdf



Kolla in denna länk - bläddra ner till sid 4. De ett inredningsförslag. De är SÅ likt som du gjort de. Kul! :)

2010-03-29 @ 19:32:30
Postat av: Pia Tollwé

fan länken verkar inte funka - ska klura på hur du kan få se de :) www.skb.org

2010-03-29 @ 19:33:44
Postat av: Jag

Nä, kul!! det vill jag se :)

2010-03-29 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback