Aj aj aj då

Usch idag mår jag visst som jag förtjänar. Var ju ute med jobbet igår kväll. Vi var på Baccus bakficka och det var trevligt och god mat. Har ju då inte drukigt så mycket de senaste tre åren så efter tre glas vin så var jag glad ha ha. Kände mig lite snurrig redan efter första glaset... illa! men men. Träffade min gamla gympalärare och jag fick svar på lite skvaller ha ha. Han var så pratglad så jag trodde jag aldrig skulle komma därifrån och när jag kom in igen så visste typ alla vem jag hade pratat med ha ha. Det var ju typiskt att jag inte träffade honom innan återträffen vi hade för ett tag sedan eftersom vi pratade om gammalt skvaller, om det var sant eller inte :)

 

Gick hem ganska tidigt efter ett par svängom med Pettson : Vaknade med huvudvärk... riktigt illa!!

 

Idag ska vi iväg på kalas då världens bästa syster fyllde år igår :) hurra hurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback