Fix fix

Idag har det fixats inför återträffen imorgon. Först åkte Agnes, jag och Kattis och handlade dekorationer mm sen åkte vi och hämtade maten sen till lokalen där det spenderades ett antal timmar... Hade räknat med att vara färdig vid fem någon gång men var inte hemma förän vid nästan halv nio... Både A och jag var lika trötta så det blev bara lite toast till kvällsmat och slöade lite framför en film under tiden. Min bror kom förbi och busade lite med Joshua.

 

Ska bara fixa glasyren imorgon och packa det sista. Har tvättat lite nu och färgat håret... är lite nervös faktiskt :s Har ingen lust att gå runt med grönt hår hela helgen. Imorgon åker vi till kolmården för årsmötet. Nu vill jag sova!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback