Glader!!

Åh, jag är så glad!!! Var på skolan imorse och hade seminarium om dödshjälp. Det var kul och när vi var klara fick vi gå in en och en och få vårat betyg. Proven har ju inte gått så bra tyvärr så jag trodde bara jag skulle få ett G men han tyckte att mina inlämningsuppgifter hade varit bra och han tyckte jag hade gjort jättebra ifrån mig idag så jag får ett VG på hela kursen! wohoo. Jag har ju inte alls fått den tiden att plugga som jag hade behövt men nu är jag nöjd iaf. Så ikväll när vi är ute och äter med jobbet får jag passa på att fira lite :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Stort grattis!

2010-05-29 @ 00:44:53
Postat av: Jag

Tack tack! :)

2010-05-29 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback