Helgen

Så var helgen snart över och ytterligare en vecka mindre tills man ska börja jobba igen... HAr börjat tänka på det nu, har låtit bli det förut men nu är det inte långt kvar. Ska upp och prata med chefen imorgon, hoppas hon är där :)

 

I alla fall, i fredags var det Valborg, och som traditionen är så knatade vi upp till folkparken för att titta på brasan och fyrverkerierna. Min bror och hans familj, syrran och Peter, moster och morbror och mamma och pappa och jag och barnen. A mådde inte bra så han stannade hemma. 

Salle med sitt ballong... svärd :)

 

Joshua på morfars axlar med sitt ballongsvärd :)

 

Lilltösen med brasan i ryggen

 

Och lilla Tyramyra, Salle var snäll och fixade en ballong åt henne också :)

 

I lördags var det 1 maj och morfar fyllde 98 år. Tyvärr har han brutit armen så just nu ligger han på sjukhuset, så det blev kalas inne på salen. Som tur var hade han ett singelrum eftersom 13 personer kom sjungandes med tårta och grejer :) Men lilla morfar var trött och ännu tröttare var han nog när vi gick. Men han sken upp när han såg de små och det var kul.

 

Idag har jag bara suttit med min j-a religionsuppgift... suck men jag vill få in den till imorgon. Ska fortsätta med den nu.

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad olik sig Tyrismyris var på den här bilden! Hoppas det gått bra med uppgiften.

2010-05-03 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback