Någon?

Är riktigt partysugen. Fick en inbjudan häromdagen från nelly.se som ska ha ett event på Otten på fredag. Sugen på att gå men har ingen att gå med, INGEN kan :( I och för sig så vet jag inte hur länge vi kommer att hålla på på fredag med förberedelserna till lördagen så det är kanske dumt att bestämma något. Ja ja, det komer ju att bli fest på lördag iaf även om det blir lugnt för min del. I helgen ska vi till Kolmården för årsmöte med fbis så jag kommer att åka in över kvällen. Jäkla typiskt att det skulle krocka men men, så blir det ibland.

Buhu, nu får jag trösta mig med lite choklad :)

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Harkel Jag har faktiskt inte ens blivit tillfrågad! Men förhoppningsvis ligger jag på BB då så jag kan nog inte heller. ;-)

2010-05-05 @ 23:05:51
Postat av: Jag

Nej, förlåt att jag har tagit för givet att du inte vill följa med ut på krogen med en massa hög musik höggravid :) Å andra sidan kanske h*n protesterar och kommer ut.... :)

2010-05-06 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback