Onsdag

På förmiddagen var jag bara hemma och tog det lugnt idag, det var skönt. Pysslade bara lite hemma :) Efter att jag hade hämtat Joshua på dagis så promenerade jag till sjukhuset och hälsade på lilla familjen :) Åh den lilla skrutten, han är så söt. Hade ju med mina två små men shit vad stora de är i jämförelse med lille Neo. Phoebe blev en JÄTTEbebis helt plötsligt!! Men hon börjar ju bli stor nu och hon har ätit upp sig en hel del på sistone :) Känns tråkigt att börja jobba snart, vi hinner ju inte med så många barnvagnspromenader innan dess. Men men.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jorå, vi hinner nog! Bara o sätta igång snart med mera promenader! :-) Säger nu när jag kommer ihåg: Kom ihåg att skicka sms imorgon. Vi åker först ikväll till Åland, det va fullbokat igår. Men skicka även vilka storlekar du vill ha, den rosa skulle va stor men den andra? Messa om det! Kram kram :-)

2010-05-13 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback