På jobbet

Den här dagen har spenderats på jobbet fast jag inte har börjat än he he. Vi var upp och röntgade Phoebes höfter men allt var bra. Passade på att prata lite med min chef om hur jag ska jobba framöver. Dock måste jag ändå ringa till henne imorgon och göra en ändring. Joshua tyckte iaf det var jätte spännande att titta på alla apparater men inne hos chefen var han inte lika road. Han fick sitta och rita och det gick bra en stund. Sen skulle han börja klä av sig så jag antar att han kände sig hemma där ha ha. Den lille skrutten, han tycker verkligen inte om att ha kläder på sig! Lyckades iaf efter lite få på honom kläderna men fötterna var bara tills vi skulle gå hem... man får kompromissa ibland :)

 

Det kändes bra iaf, har haft ångest för att börja igen, men det är nog ganska vanligt bland mammor ha ha. Men nu har jag väll börjat acceptera tanken och det känns ganska ok.

 

NÄr jag kom hem åkte Kattis och jag för att titta på lokalen som vi ska ha våran återträff i på lördag och jag tror det kan bli riktigt bra. Det var inte vad jag hade trott först men när jag hade varit där en stund så kändes det riktigt bra. Skulle vi ha haft en lite större budjet hade man kunnat fixa lite schyssta grejer men vi får väl se vad det räcker till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback