Regn och regn

Idag promenerade Nina, jag och våra barn till City gross och Maxi. Phoebe har bestämt att hon bara ska äta en sorts mat och jag har bara hittat den på city gross än så länge. Sen köpte jag lita annat för henne att äta på, dels en gröt med grönsaker (?)... hon gillar ju morötter så kanske den kan smaka, och riskakor till barn från 8 månader. Majskrokarna var ju inte så bra för tänderna, de här har jag inte hört ngt om men de verkar inte så kladdiga iaf så de ska väl inte fastna på tänderna :)

 

När vi gick hem blev vi jagade av de svarta molnen och lagom när vi kom till Sandbyhovsrondellen började det ösa ner. Vi gick in till Mc Donalds för att se om det skulle lätta lite. Vi var verkligen dyngsura!!! Kläderna gick att vrida ur. Som tur var sa Nina innan vi gick att det ev skulle bli regn och att jag skulle ta med regnskyddet till vagnen. Tyvärr tänkte jag inte på att ta med ett paraply till mig så vi fick trycka ihop oss så gott det gick under Ninas lilla paraply ha ha, vad kul det måste ha sett ut :) Tog iaf en kaffe på donken och passade på att ge Phoebe lite mat som var så duktig och åt upp HELA burken!

 

 

Efter lite drygt en timme kände vi att det var dags att gå hem, regnade fortfarande men bara lite. Mötte upp A som fick hämta Joshua på dagis eftersom jag inte hann sen gick vi hem och gjorde iordning fika och bytte om till torra kläder :) Skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback