Suck...

Var på stan med syrran och lille Neo idag. Fikade på Fräcka vilket visade sig inte vara det lättaste. Aldrig mer fika med de båda små själv säger jag bara. Phoebe var på dåligt humör och ville inte äta och Joshua bara rymde hela tiden. (Neo sov gott i vagnen hela tiden... han har fattat det där med att sova så mamma kan fika och prata i lugn och ro :) ) Lyckades iaf få i mig fikat och mellan varven säga något till syrran också, har dock blivit ganska bra på att lyssna men även göra annat samtidigt ha ha.

Phoebe får dessutom för sig att ha ett litet bajskalas på plats och det hela slutar med att hon får bada i handfatet på fräcka. Jag ska inte gå in på mer detaljer... Lägger henne sen i vagnen för att sätta på torr blöja och självklart måste jag ju bara tänka tanken "ja, det skulle ju vara typiskt om hon kissar innan jag hinner sätta på blöjan"!!!!! Varför tänker jag så??..... ja, ni kan ju gissa vad hon gör... Under tiden har Joshua smitit in i köket och lekt, vält ut vatten i soffan och på golvet och fått stackars moster att skämmas. Vi skyndade oss därifrån och kom fram till att vi ska nog inte gå dit på ett tag :s Nästa stopp blev på H&M där Phoebe fick en ny klänning och leggings och jag fick ett nytt linne... varför låter jag vara osagt...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, det var en händelserik eftermiddag! Ha ha!

2010-05-24 @ 22:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback