Tänk tänk

Sitter och äter brownies som blev kvar från igår, mums. Vi hade vårfest med kören igår kväll och för att spara pengar rill körresan i höst så hade vi knytis istället. Det var riktigt trevligt igår! Synd bara att kvällen gick så fort ha ha. Nu ska jag försöka koncentrera mig på min religion så jag blir klar med den ngn gång!!! Är såå trött på den nu men på fredag ska jag göra sista provet och sen är jag ju färdig. Hinner njuta en vecka av att bara vara ledig innan jag börjar jobba igen... suck. Just nu vill jag bara bara tänka på ikväll för då är det BIOOOOOOO!!!! Whuhuhu vad kul det ska bli. Vi ska på smygpremiären av Sex and the city 2 där det blir lite mingel och sånt innan :) Måste ju fundera ut ngt att ha på mig också :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Kan du läsa igenom mitt läppförstoringsinlägg o ge mig råd vad du tycker jag ska göra?

2010-05-26 @ 11:25:54
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad kul att du ska på smygpremiären av Sex and the city 2, filmen verkar vara jätte bra !! :)

2010-05-26 @ 11:44:20
URL: http://sandruwsiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback