Wohoo

Kom iaf ut till spåret, det regnade lite men egentligen är det bara skönt att springa när det regnar eftersom det är bra luft då. Det gick jättebra!! Jag sprang t o m  TRE varv :) Ca 9,7 km och jag gjorde det på exakt 60 minuter :) jag är supernöjd :) Hade ändå ork att spurta sista biten :) Jag var trött men inte halvdöd som jag var i början efter ett varv ha ha. Men det känns bra, då vet jag att jag har ännu mer att ge nästa gång :)

Jag börjar drömma om Stockholm marathon nästa år :) Men då krävs en hel del träning :) Egentligen borde jag börja med typ vårruset eller något men jag är inte sån, jag går på målet direkt, egentligen är det bättre med delmål men det är så tråkigt. Men då gäller drygt 42 km på sex timmar... nä fan, det ska jag klara :)


Kommentarer
Postat av: Pia Tollwé

Midnattsloppet i aug i Stockholm är coolers :)

2010-05-14 @ 00:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback