Årets första...

...GLÖGG :) Mm så gott!! Eller ja, vi drack glögg ngn gång efter nyår men men det hör ändå till förra julen. Inviger vårt nya glöggset ikväll samtidigt som jag pluggar. Skulle upp till komvux ikväll för första gången men när jag kommer dit så är hela bygget svart... hm. Tar upp infohäftet "dessa tider gäller med undantag för v 44"... just det, det är lov!! Ok,tre allternativ, nr 1 att gå hem och försöka plugga går bort direkt. Nr 2 äe att sätta mig på campus men väljer nr 3, gå hem till mamma. Där fick jag en del gjort men körde fast tillslut men nu sover barnen så nu kan jag koncentrera mig iaf. Och så får jag dricka glögg :)




Numera blir det ju att gå "till mamma" eftersom min käre far har flyttat till Holland.Saknar dig pappa!!

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Är det en trend att börja med glöggen redan nu?

2010-11-06 @ 01:30:07
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback