Elsa mode

Har precis börjat läsa Sofi Fahrmans bok, den kom med posten igår :) Har läst två kapitel och så lång känns den lovande.



Hann aldrig börja läsa den igår eftersom jag var i skolan på kvällen och sen var jag för trött. Gjorde världens klantgrej igår, tänkte sitta kvar på jobbet för att plugga innan jag skulle till skolan. Stämplar ut och går och byter om tar matteböckerna och trycker på hänglåset på skåpet. Går sen tillbaka till avdelningen för att hämta penna och miniräknare när jag kommer på att jag har lyckats låsa in alla nycklar!! Nyckeln till säkerhetsskåpet ligger i klädskåpet och nycklarna till klädskåpet finns i båda skåpen. Går in till chefen och frågar om vi har ngt att bryta upp skåpet med men det hade vi inte... fan. Att ringa till jouren och be de komma och klippa låset blir jättedyrt så hon erbjuder mig istället skjuts hem. Men eftersom jag måste till skolan så kör hon mig dit istället och lånar mig en hundring som jag kan köpa ngt att äta för, jag har en snäll chef! Kommer till skolan nästan en timme innan och sätter mig för att plugga lite problemet är att jag fortfarande inte har ngn penna... frågar de andra som sitter där om de ska sitta ett tag till och om jag kan få låna en penna i så fall. De var klara men jag fick en penna av killen. Miniräknare fick jag klara mig utan så det fick bli huvudräkning vilket jag inte är världsbäst på. Som tur var kunde jag låna lärarens räknare på lektionen. När skolan var slut kom mamma och hämtade mig så jag slapp gå hem i kortärmat. Men shit vad naken man känner sig utan allt, väska, nycklar, telefon mm!!!! Imorse när jag kom till jobbet stod vaktmästaren i dörren och väntade så fick han klippa låset. Så imorgon måste jag ner på stan och köpa ett nytt :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du är för söt du <3 <3

2010-11-12 @ 11:22:47
Postat av: elisabet tollwé

Skulle kunna drabba vem som helst...kram

2010-11-13 @ 22:56:39
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback