Lördag

En hel dag med plugg. A var iväg med de små till badhuset på fm så då passade jag på att sitta med det så idag blev det inget springa av tyvärr men imorgon ska jag ut. Känner mig lite trött i huvudet men det har gått ganska bra iaf.

Ikväll var jag och barnen på paltfest. Det var GOTT!! Mamma och Pappa är med i föreningen norrläningarna och de har alltid paltfest på hösten så det är vi och ett gäng pensionärer... de flesta av dem iaf. De tycker det är så kul när det kommer barn och äter palt. Jag åt 6, Alexander åt 4, Joshua nästan en hel och Phoebe åt nästan en halv och de tyckte också det var jättegott.





paltpremier för lilla phoebe. såg lite fundersam ut första tuggan men sen slank det i :)

Kommentarer
Postat av: Andra hälften

Söta ni är :D

2010-11-16 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback