Onsdag

Idag blev det kolatårta till frukost :) A fyller år idag och vi uppvaktade honom så klart på sängen. JAg var hos mamma igår och bakade tårtan, fast A trodde jag var på kören så han ble ganska överraskad imorse när vi kom med tårta och paket hi hi. Det är alltid roligt :) Försökte hinna plugga lite samtidigt men det gick inte så bra, jag hade ju bara två timmar på mig och bara kolan tar en och en halv timme, men det gick bra.

Nu väntar jag bara på att lillskruttan ska somna så jag kan gå ner till mamma och ta ett Hb, haft yrsel idag igen... suck. Hade tur och fick skjuts hem idag iaf, syrran kom förbi jobbet lagom när jag slutade :) Skönt att slippa stressa hem eftersom jag skulle till skolan ikväll också och jag hade inte böckerna med mig till jobbet.

Men nu verkar hon ha somnat iaf så då ska jag väl gå :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Mums! Vill också ha kolatårta! Undrar om man kan kräva det på namnsdagen som kompensation för att han glömde den förra? ;-)

2010-11-25 @ 17:35:09
Postat av: Jag

Ha ha, jag kanske det :)

2010-11-25 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback