Dröm...

Jag har funderat många gånger över vilka väskor jag vill ha i min samling. När jag bara sitter och slösurfar slutar det oftast med att jag tittar på väskor. Väskor är min stora passion!! Min dröm är att ha så många som möjligt av alla snygga designer  :)


Från Mullberry är den klassiska bayswatern en favorit, antinen i svart skinn eller svart lack... svårt val. Rosa lack är ju också VÄLDIGT fin och strutsskinn är ju lyxväskan som också ligger i en HELT annan prisklass. Alexaväskan är en riktig snygging också.... som sagt, svårt val



Dior, Burberry, Prada och Louis Vuitton. Pradan i päls en en härlig vinterväska och clutchen skulle passa flera klänningar i min garderob :)



Marc Jacobs är en stor favorit som gör mycket snygga grejer, ngn av de tre översta vill jag ha, eller alla tre  ;) Små svarta väskor är alltid bra att ha som bas, Fendi, Moschino och Oscar de la renta...




En lila från Proenza Schouler, zebra från Jimmy Choo, svart från Miu miu och den härlig paljett också från Miu miu är som en dröm



Versace, Valentino, små axelväskor från Lanvin, svart clutch Yves saint laurent och guld från Tory Burch




Och väskornas väskor ... CHANEL och HERMES!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback