Espresso house

I fredags efter jobbet var jag hemma och hämtade barnen och så gick vi till Espresso house och fikade, det är mitt nya favvoställe :)

Mitt söta lilla kakmonster




Mina två små söta kakmonster




Oftast blir det fräcka här nere på hörnet men jag gillar dem verkligen inte längre!! För det första kommer de flera gånger och frågar om man är klar så de kan ta koppen, vilket bara får en att känna sig stressad och att man inte får vara kvar där längre. Och dessutom vill de ha 5 kr för påtår på te, och det var väl en sak om man får en ny tebubbla men det får man inte utan man ska använda den gamla och det smakar ju knappt ngt!! Jag sa till dem sist att det är väl orättvist, kaffedrickarna får ju nytt kaffe, inte får de nytt vatten och använda gammal kaffesump!!!

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Det är väl därför de heter Fräcka.....

Och kakmonstren är för goa!!!

2010-10-24 @ 23:43:16
URL: http://oma
Postat av: Jag

Ha ha, ja det kanske det är :)

2010-10-25 @ 20:16:03
Postat av: Syrran

Är det sant?! Fan vad fräckt! Då får du väl ta kallt vatten i muggen och sen be om att få det värmt i micron. ;-) Söta cookie monsters du har! :-)

2010-10-26 @ 23:06:31
Postat av: Syrran

Vad svarade de förresten när du sa det där om kaffesump?

2010-10-26 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback