Gått och gått

Nu är jag trött. Gick upp vid halv åtta och tog hand om lite tvätt. Sen var jag ute och sprang min vanliga runda på dryga milen men jag gjorde det på tre minuter bättre än igår :) Sen träffade JAg Nina och hennes lilla Vera och vi promenerade ut till City Gross och Maxi. Fyllde vagnen på Maxi med en massa grejer och promenerade hem. När jag kom hem upptäckta jag att jag glämt nyckeln och fick gå ner till stan med fullastad vagn och möta upp grabbarna som varit på badhuset... suck, nu vill inte mina ben gå mer idag iaf ha ha.

Nu ska jag ta en kopp te och värma upp mig lite, det är bara 20.7 grader här och alldeles för kallt för i mitt tycke! Och ta hand om resten av tvätten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback