Höstmilen

Nu är den gjord :) Det gick jättebra! Det regnade och jag hade verkligen inte ngn lust imorse. Blev hämtad av min kollega en och en halv timme innan så vi skulle hinna hämta nummerlappar och så. Var riktigt frusen och blöt redan  när starten gick. Alla andra la iväg i snabb takt men jag försökte hålla mig till min egen. Först kändes det lite sådär och tänkte att ja ja, ngn måste ju vara sist. Men när jag började springa om en efter en blev jag mer och mer taggad. När det väl gäller så kryper en liten tävlingsmänniska fram i mig och jag vägrar bli omsprungen igen av samma person. Råkade missbedömma en lerpöl som nådde mig nästan upp till knäna och snubblade en gång men jag höll mig precis på benen, tur annars hade jag fällt hon framför mig :s Klarade att springa hela den långa backen upp också :) ca 60m brant backe. Kom i mål på 62 minuter. Det är jag jättenöjd med, 10,6 km och halva banan lerig teräng. Det var jättekul så det måste jag göra om :)

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Så bra gjort! GRATTIS!

2010-10-24 @ 23:40:33
URL: http://oma
Postat av: Syrran

Du var skitduktig! Kul att du vill göra om det, men tyvärr kommer du nog aldrig få sällskap av mig. ;-) Kram

2010-10-26 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback