Playdate hos Amelie

Idag var jag äntligen ute och sprang igen, istället för tre gånger i veckan som jag gjorde förut blir det ca en gång VARANNAN vecka... illa!! Var riktigt trött imorse men jag tog mig runt på samma tid men jag får verkligen pressa för att inte sacka. Jag känner verkligen att jag har tappat en massa av konditionen. Men nu börjar mina 18 turer på torsdagar och då hoppas jag hinna med ngr varv på morgonen.

Sen åkte jag och barnen till Amelie. Joshua och Isabelle lekte jättebra :) och killarna också förstås men det har de ju alltid gjort. Det är så kul att de funkar så bra ihop trots att det blir så sällan, men det är klart, de har ju känt varandra nästan hela livet :)

Vi gick till skolgården och lekte lite men trots att det var så fint väder så var det jättekallt! Tack och lov att vi hade kaffetermosen med oss :)





Joshua har ploclat blommor, sötnosen



Phoebe fick två jättesöta dockor i födelsedagspresent, en Hello Kittydocka och en Pippidocka, Isabelle hade valt båda två :) Hon och Sebbe var så söta när vi kom, de stod i hallen med varsit paket och väntade, Isabelle hade skrivit kortet alldeles själv, duktig tjej!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken söt liten blomsterpojke!

2010-10-15 @ 09:08:31
Postat av: Jag

Ja, visst är han, han ville åka hem till Amelie och plocka blommor idag också, sötisen

2010-10-16 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback