Shoeshopping

Äntligen!! Mina nya löparskor :D Inte en dag för tidigt om man säger så. Var på Team sportia igår för att köpa nya fick 40  procent på skor där när jag sprang höstmilen :) Fick mina fötter filmade på löpbandet och jag går tydligen perfekt :) Man ska gå mellan 6 och 8 och jag fick 7... vad nu det är :) men det var bra iaf. Hade tillslut 4 par att välja mellan. Till slut blev det ett par asics och de är supersköna. Köpte ett par löparstrumpor också. Typiskt att jag fortfarande är förkyld, jag vill verkligen ut och provspringa i dem men det får förhoppningsvis bli nästa helg istället. Killen i affären frågade hur gamla mina skor var och jag sa att de var gamla. Jaha, typ 4 år sa han och rynkade på pannan... ja pluss ngr till... Vågade inte säga att han kunde lägga på tio till ha ha. Jag har alltså haft de skorna halva mitt liv!! Så jag kan med gott samvete köpa nya!! Dessutom fick jag ont i lederna med de gamla nu och jag vill ju inte förstöra kroppen riktigt än...



Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

De där ser ju jättefina ut. Kram

2010-10-31 @ 23:31:45
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback